Klantenservice
0

Ruilen & Retourneren

(Retouren van buiten Nederland, zie laatste alinea)

Retourbeloftes CasualCases

Bent u ontevreden, of heeft u het verkeerde product besteld? Dat is geen probleem en wij kunnen u daarbij helpen. Bij CasualCases bieden wij het volgende aan: (alleen binnen Nederland) 

  • 30 dagen zichttermijn na ontvangst van het artikel.
  • Te allen tijde binnen de zichttermijn gratis omruilen van uw product of deze inwisselen voor een cadeaubon.
  • Menselijk contact bij retourneren en/of andere vragen.
  • Liever uw aankoopbedrag terug, dat kan natuurlijk. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Wij brengen geen aparte handelingskosten in rekening. U kunt er voor kiezen om het product op eigen manier te retourneren (na melding van retour) of door middel van een retourlabel die wij u aanleveren na mailcontact. De kosten voor retourneren zijn €4,50 voor brievenbus zendingen en €6,50 voor pakketten. Na ontvangst van het artikel storten wij het bedrag terug op uw rekening of via de gekozen betaalmethode.
  • Heeft u een product ontvangen die beschadigd is, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

De volgende producten kunnen niet geretourneerd worden:

  • Beschermfolie, beschermglas en andere producten die permanent bevestigd worden.
  • Producten die beschadigd zijn door eigen toedoen of niet compleet (buiten onze schuld).
  • Producten waarbij de verpakking ontbreekt of ernstig beschadigd is.
  • Gepersonaliseerde producten, dit zijn producten met een eigen gemaakte ontwerp (foto en/of tekst).

 

Gebruikmaken van gratis omruilen, dat kan!

Ideaal wanneer u het verkeerde product heeft besteld of toch opzoek bent naar een ander product. Wilt u het product omruilen neem dan eerst contact op via de volgende link: klantenservice. Wij zorgen er dan voor dat u het ontvangen product(en) gratis kunt retourneren en bieden u hulp aan voor het vinden van een geschikt product. 

 

Instructies & voorwaarden

Stap 1: check of uw product onbeschadigd is

Producten die zijn beschadigd, waarvan onderdelen ontbreken, die geplakt moeten worden, buiten de 30 dagen zichttermijn vallen of waarvan de verpakking ontbreekt/ernstig beschadigd is kunnen niet geretourneerd worden. Ziet het product dat u besteld heeft er als nieuw uit? Super, dan kunt u verder naar stap 2. 

 

Stap 2: geef ons een seintje

Stuur een mail naar [email protected] met uw ordernummer en de melding dat het poststuk retour komt en eventuele andere vragen. Dit is een vereiste om de retour te kunnen afhandelen en zodat wij kunnen weten dat iets retour komt.

 

Stap 3: terugbetaling

Heeft u alle stappen gevolgd en voldoet uw product aan de voorwaarden voor het retourneren? Dan storten we het aankoopbedrag minus het retourbedrag binnen 14 dagen terug op uw rekening. Meestal gebeurt dat binnen een paar dagen nadat we uw pakket ontvangen hebben. Het retourbedrag wordt op dezelfde rekening teruggestort als waar vanuit u de betaling heeft gedaan.

Tot slot sturen we - wanneer alles goed verlopen is - een e-mail met een bevestiging dat we het pakket retour hebben ontvangen en de terugstorting. U draagt het risico van de retourzending in het geval deze zoek raakt.

 

Retourneren buiten Nederland

De kosten van het terugsturen van een product buiten Nederland is voor eigen rekening. Voor de retourzending brengen wij geen aparte handelingskosten in rekening. U kunt het lokale postbedrijf in uw regio gebruiken om het poststuk/pakket te retourneren. Verwijder eventuele verzendlabels (met uw eigen adres), zodat u deze niet terugkrijgt van de post. Bij het terugsturen van een product ons graag op de hoogte stellen, dit is een vereiste om een retourzending goed en snel af te kunnen handelen en zo kunnen wij hier rekening mee houden. Wanneer uw retour goed ontvangen is door ons zullen wij het aankoopbedrag van het product of de producten terugstorten. Eventuele kosten voor verzending, betaalmethoden of andere toegevoegde kosten vallen hier niet onder.